Veelgestelde vragen

Hierna vind je antwoorden op vragen die tijdens je bezoek in onze shop eventueel kunnen optreden.

Wanneer je nog andere vragen hebt, kun je daarmee terecht bij onze klantenservice
die je van maandag – vrijdag 09:00-17:30 kunt bereiken via het telefoonnummer +31 (0)20 2134496

Betaling

Hoe functioneert het winkelmandsysteem?

Producten kun je vrijblijvend reserveren door op de knop "IN WINKELMAND" te klikken. Je kunt je winkelmand altijd bekijken door rechtsboven op het draagtassymbool aan klikken. Producten kunnen door het aanklikken van de knop "Artikel verwijderen" uit de winkelmand worden verwijderd. Wanneer je de producten in je winkelmand wilt kopen, moet je op de knop "NAAR KASSA" klikken.

Hoe kan ik betalen?

We bieden verschillende betaalmogelijkheden aan. Je kunt met een VISA- en Mastercard-creditcard betalen, via Amazon Pay, PayPal, iDeal en per voorafbetaling.

Retourzending

Kan ik mijn bestelling retourneren?

Bestellingen kunnen worden geretourneerd binnen 14 dagen na het in ontvangst nemen van de bestelling.

Let op: retourzendingen kunnen alleen worden geaccepteerd als de originele tags aanwezig zijn en de artikelen in hun oorspronkelijke staat verkeren.

Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

Zelf retourneren

In het ontvangen pakket zit een retourlabel die je kunt gebruiken voor het terugsturen van de goederen. De kosten van de terugzending van de goederen zijn 3,95 € als je van het retourlabel gebruik maakt. Je kunt de goederen verzenden naar het onderstaande adres:

Vossenbeemd 111G

5705 CL Helmond, Nederland

Modexpress B.V

Zodra de retourzending is ontvangen en verwerkt, wordt deze per e-mail aan je bevestigd. Na ontvangst van deze e-mail ontvang je het aankoopbedrag binnen 14 dagen op dezelfde manier terug als de wijze waarop jouw bestelling is betaald. 

 

 

Retourneren in de winkel

Het is ook mogelijk om orders die je online hebt besteld te retourneren in één van onze winkels. Heb je een item besteld en wil je toch liever een andere maat of kleur? Je levert het pakket in, wij verwerken de retour en je krijgt het aankoopbedrag binnen 5 werkdagen teruggestort op jouw rekening. Gratis retourneren of omruilen kan alleen in onze Sandwich winkels (met uitzondering van Wassenaar en Katwijk aan Zee). 

  

Waar moet je rekening mee houden?

  • Neem de originele verpakking, samen met het meegeleverde aankoopbewijs uit jouw bestelling, mee naar de winkel bij jou in de buurt.
  • Lever het pakket bij één van onze medewerkers bij de kassa in.
  • De medewerker zorgt dat het retourproces netjes wordt afgehandeld.
  • Je ontvangt direct een retourbevestiging in jouw mailbox.

Klantaccount

Heb ik een klantaccount nodig?

Je kunt je bestelling bij ons ook zonder klantaccount opgeven. Voor de bezorging hebben we alleen je persoonlijke gegevens, het leveringsadres en het factuuradres nodig. Een klantaccount vereenvoudigt de bestelling in onze onlineshop. Het helpt je erbij je bestellingen overzichtelijk te houden. Hier kun je een klantaccount aanmaken.

Wat moet ik doen, wanneer ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Bescherm jouw persoonlijk wachtwoord en bewaar het op een veilige plek. Ben je jouw wachtwoord vergeten, dan kun je met behulp van de "WACHTWOORD WIJZIGEN"-functie per e-mail een nieuw wachtwoord aanvragen. Een link in de e-mail brengt je op onze website, waar je een nieuw wachtwoord kunt opgeven.

Veiligheidsgarantie

Is bestellen bij Sandwich veilig?

Ja, op https://www.sandwichfashion.nl worden persoonsgegevens gecodeerd overgedragen en daardoor beschermd tegen een ongeoorloofde toegang door derden.

Is het gebruik van creditcards veilig?

We garanderen je de veiligheid van je betaling per creditcard. Je betaalgegevens zijn op onze veiligheidsserver betrouwbaar beschermd tegen ongeoorloofde toegang. Alle gegevens die je in de loop van de bestelling ter beschikking stelt worden gecodeerd overgedragen. Dit betreft in het bijzonder de creditcardinformatie. We maken hierbij gebruik van het coderingssysteem SSL (Secure Socket Layer). De creditcard is een van de veiligste betaalmiddelen bij aankopen via internet.

Hoe kan ik de Sandwich klantenservice bereiken?

Je bereikt ons per e-mail onder [email protected].com of per telefoon onder +31 (0)20 2134496. We zijn van maandag – vrijdag 9:30-17:00 voor jou bereikbaar.

 

Bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je ontvangt je bestelling binnen 2-5 werk dagen. We verzenden je bestelling nog dezelfde werkdag, maar uiterlijk op de volgende werkdag. Bij vooruitbetaling geldt de leveringstijd pas vanaf het moment dat het volledige factuurbedrag is binnengekomen.

Zijn er kosten verbonden aan het bestellen in de online shop?

Bij afleveradressen in Nederland, België en Duitsland brengen wij € 3,95 verzendkosten in rekening. Voor verzending naar andere landen wordt € 5,95 in rekening gebracht, ongeacht de grootte of het gewicht van uw bestelling. Op de productpagina’s, in de winkelmand en op de pagina waar u uw bestelling plaatst, wordt u duidelijk geïnformeerd over de verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, in jouw persoonlijk klantaccount kun je altijd de status van jouw bestelling bekijken. Bovendien heb je de mogelijkheid om jouw zending in het internet te volgen, zodra deze ons verzendmagazijn heeft verlaten. Bovendien ontvang je per e-mail het pakketnummer en een link naar het online portaal van onze verzendpartner.

Waar vind ik een overzicht van al mijn bestellingen?

In "Mijn account" kun je onder het menupunt "Zendingsinformatie" al je bestellingen en retourzendingen bekijken.

Wat moet ik doen, wanneer ik verkeerde goederen heb ontvangen of wanneer een deel van mijn bestelling ontbreekt?

Mocht er iets in jouw levering ontbreken, ga dan eerst na of alle artikelen op jouw afleveringsbewijs worden genoemd of dat erop w ordt gewezen dat delen van de bestelling in een andere zending zullen worden verstuurd. Is dit niet het geval of heb je verkeerde goederen ontvangen, stuur dan een e-mail naar [email protected] of neem via het telefoonnummer +31 (0)20 2134496 contact met ons op.

We zullen er alles voor doen om de fout zo snel mogelijk te corrigeren. We zijn van maandag – vrijdag 9:30-17:00 uur voor jou bereikbaar.

Hoe bestel ik een product in de winkel (Call & Collect)?

 

Bestel en ophalen in de winkel (Call&Collect)

Wat moet je doen:

 

1. Vind jouw kleding op sandwichfashion.nl

2. Noteer het artikelnummer en bel jouw winkel om de kleding te reserveren

3. Je betaalt je bestelling bij het afhalen 

 

Bekijk hier de openingstijden van de Sandwich winkel bij jouw in de buurt.

Tegoedbonnen

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Wanneer je een kortingscode wilt inwisselen, vul dan tijdens de bestelprocedure de betreffende code in bij het veld "KORTINGSCODE". En dat gaat als volgt:

  1. Kies het door jou gewenste artikel en plaats het in de winkelmand.
  2. Wissel je kortingscode in door de code in te vullen in het veld "Tegoedbon inwisselen".
  3. Klik op "INWISSELEN" en het bedrag van de kortingscode wordt automatisch van je bestelling afgetrokken. De kortingscodecode is maar een keer geldig en vervalt na het inwisselen.
Welke voorwaarden gelden voor het gebruik van een kortingscode?

De geldigheid en de minimum omzet vind je onder de inwisselvoorwaarden op je kortingscode. Inwisselen tegen contact geld of verrekening met vroegere bestellingen is niet mogelijk. Bij de betreffende bestelprocedure dient de kortingscodecode te worden ingevuld. Houd er rekening mee dat onze kortingscodes slechts een keer per bestelling en klantaccount kunnen worden ingewisseld.

Tegoedbonnen worden niet uitbetaald bij eventuele retourzendingen noch evenredig aangerekend op de ontvangen artikelen. Indien je jouw gewenste artikel in een andere maat of kleur opnieuw wilt bestellen, vraag dan per e-mail aan [email protected] een vervangende kortingscode aan of neem telefonisch contact met ons op onder het nummer +31 (0)20 2134496. We zijn van maandag – vrijdag 9:30-17:00 voor jou bereikbaar.

Kan ik meerdere kortingscodes combineren?

Er kan slechts één kortingscode per bestelling worden ingewisseld.

Kan ik mijn Sandwich cadeaubon ook in de webshop inleveren?

 

Kan ik met mijn aankopen via de webshop ook punten sparen voor de Circle of Friends?

Je kunt punten verzamelen op jouw Circle of Friends account waarbij je kunt sparen voor Sandwich cadeaubonnen. De punten kun je verdienen door aankopen te doen online en in elke Sandwich winkel.

Hoe werkt dat?

  • Voor elke 1 euro die je uitgeeft, ontvang je 10 Sandwich Points.
  • Bij het sparen van 3.000 punten ontvang je digitaal een cadeaubon van €15,00 te besteden bij elke Sandwich winkel of in de online webshop.
  • Je bent als eerste op de hoogte van onze collectie leveringen, trends en promoties.
  • Je ontvangt exclusieve uitnodigingen voor koopavonden voor vrienden.

Algemene voorwaarden Privacybescherming Colofon
Je winkelmand (0)
Totaal 0.00
Bekijk bestelling
Terug naar shop