Veelgestelde vragen

Hierna vind je antwoorden op vragen die tijdens je bezoek in onze shop eventueel kunnen optreden.

Wanneer je nog andere vragen hebt, kun je daarmee terecht bij onze klantenservice
die je van maandag – vrijdag 07:00-22:00 kunt bereiken via het telefoonnummer +31 (0)20 2134496

Betaling

Hoe functioneert het winkelmandsysteem?

Producten kun je vrijblijvend reserveren door op de knop "IN WINKELMAND" te klikken. Je kunt je winkelmand altijd bekijken door rechtsboven op het draagtassymbool aan klikken. Producten kunnen door het aanklikken van de knop "Artikel verwijderen" uit de winkelmand worden verwijderd. Wanneer je de producten in je winkelmand wilt kopen, moet je op de knop "NAAR KASSA" klikken.

Hoe kan ik betalen?

We bieden verschillende betaalmogelijkheden aan. Je kunt met een VISA- en Mastercard-creditcard betalen, via Amazon Pay, PayPal, iDeal en per voorafbetaling.

Retourzending

Kan ik mijn bestelling terugzenden?

Je hebt gedurende 30 dagen het recht het contract te herroepen en je bestelling zonder opgave van redenen terug te sturen.

Hoe kan ik mijn bestelling terugzenden?

Details voor het terugzenden van je bestelling vind je op de retourbon. De periode om te herroepen bedraagt 14 dagen vanaf de dag waarop jij of een door jou benoemde derde, die niet de transporteur is, de laatste goederen in bezit hebt/heeft genomen. Om gebruik te maken van je herroepingsrecht, moet je ons door middel van een eenduidige verklaring (bijv. een met de post verstuurde brief, een fax of e-mail) informeren over je beslissing om dit contract te herroepen. De termijn begint ten vroegste met ontvangst van een uitgebreide herroepingsinstructie in tekstvorm. De herroeping hoeft geen redenen te bevatten en kan als tekst aan service@sandwichfashion.nl worden gestuurd of gebeuren door terugzending van de goederen voor ons risico. Bij terugzendingen van goederen worden de kosten voor geschenkverpakking en verzending niet terugbetaald. De kosten voor het retourneren zijn 3,95€ als je gebruik maakt van het retoure label. Meer informatie vind je in de herroepingsinstructie.

Klantaccount

Heb ik een klantaccount nodig?

Je kunt je bestelling bij ons ook zonder klantaccount opgeven. Voor de bezorging hebben we alleen je persoonlijke gegevens, het leveringsadres en het factuuradres nodig. Een klantaccount vereenvoudigt de bestelling in onze onlineshop. Het helpt je erbij je bestellingen overzichtelijk te houden. Hier kun je een klantaccount aanmaken.

Wat moet ik doen, wanneer ik mijn wachtwoord vergeten ben?

Bescherm jouw persoonlijk wachtwoord en bewaar het op een veilige plek. Ben je jouw wachtwoord vergeten, dan kun je met behulp van de "WACHTWOORD WIJZIGEN"-functie per e-mail een nieuw wachtwoord aanvragen. Een link in de e-mail brengt je op onze website, waar je een nieuw wachtwoord kunt opgeven.

Veiligheidsgarantie

Is bestellen bij Sandwich veilig?

Ja, op https://www.sandwichfashion.nl worden persoonsgegevens gecodeerd overgedragen en daardoor beschermd tegen een ongeoorloofde toegang door derden.

Is het gebruik van creditcards veilig?

We garanderen je de veiligheid van je betaling per creditcard. Je betaalgegevens zijn op onze veiligheidsserver betrouwbaar beschermd tegen ongeoorloofde toegang. Alle gegevens die je in de loop van de bestelling ter beschikking stelt worden gecodeerd overgedragen. Dit betreft in het bijzonder de creditcardinformatie. We maken hierbij gebruik van het coderingssysteem SSL (Secure Socket Layer). De creditcard is een van de veiligste betaalmiddelen bij aankopen via internet.

Hoe kan ik de Sandwich klantenservice bereiken?

Je bereikt ons per e-mail onder  service@sandwichfashion.nl  of per telefoon onder +31 (0)20 2134496. We zijn van maandag – vrijdag 9:30-17:00 voor jou bereikbaar.

 

 

Bestelling

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Je ontvangt je bestelling binnen 2-5 werk dagen. We verzenden je bestelling nog dezelfde werkdag, maar uiterlijk op de volgende werkdag. Bij vooruitbetaling geldt de leveringstijd pas vanaf het moment dat het volledige factuurbedrag is binnengekomen.

Zijn er kosten verbonden aan het bestellen in de online shop?

Bij afleveradressen in Nederland, België en Duitsland brengen wij € 3,95 verzendkosten in rekening. Voor verzending naar andere landen wordt € 5,95 in rekening gebracht, ongeacht de grootte of het gewicht van uw bestelling. Op de productpagina’s, in de winkelmand en op de pagina waar u uw bestelling plaatst, wordt u duidelijk geïnformeerd over de verzendkosten.

Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja, in jouw persoonlijk klantaccount kun je altijd de status van jouw bestelling bekijken. Bovendien heb je de mogelijkheid om jouw zending in het internet te volgen, zodra deze ons verzendmagazijn heeft verlaten. Bovendien ontvang je per e-mail het pakketnummer en een link naar het online portaal van onze verzendpartner.

Waar vind ik een overzicht van al mijn bestellingen?

In "Mijn account" kun je onder het menupunt "Zendingsinformatie" al je bestellingen en retourzendingen bekijken.

Wat moet ik doen, wanneer ik verkeerde goederen heb ontvangen of wanneer een deel van mijn bestelling ontbreekt?

Mocht er iets in jouw levering ontbreken, ga dan eerst na of alle artikelen op jouw afleveringsbewijs worden genoemd of dat erop w ordt gewezen dat delen van de bestelling in een andere zending zullen worden verstuurd. Is dit niet het geval of heb je verkeerde goederen ontvangen, stuur dan een e-mail naar service@sandwichfashion.nl of neem via het telefoonnummer +31 (0)20 2134496 contact met ons op.

We zullen er alles voor doen om de fout zo snel mogelijk te corrigeren. We zijn van maandag – vrijdag 9:30-18:00 uur voor jou bereikbaar.

Tegoedbonnen

Hoe wissel ik een kortingscode in?

Wanneer je een kortingscode wilt inwisselen, vul dan tijdens de bestelprocedure de betreffende code in bij het veld "KORTINGSCODE". En dat gaat als volgt:

  1. Kies het door jou gewenste artikel en plaats het in de winkelmand.
  2. Wissel je kortingscode in door de code in te vullen in het veld "Tegoedbon inwisselen".
  3. Klik op "INWISSELEN" en het bedrag van de kortingscode wordt automatisch van je bestelling afgetrokken. De kortingscodecode is maar een keer geldig en vervalt na het inwisselen.
Welke voorwaarden gelden voor het gebruik van een kortingscode?

De geldigheid en de minimum omzet vind je onder de inwisselvoorwaarden op je kortingscode. Inwisselen tegen contact geld of verrekening met vroegere bestellingen is niet mogelijk. Bij de betreffende bestelprocedure dient de kortingscodecode te worden ingevuld. Houd er rekening mee dat onze kortingscodes slechts een keer per bestelling en klantaccount kunnen worden ingewisseld.

Tegoedbonnen worden niet uitbetaald bij eventuele retourzendingen noch evenredig aangerekend op de ontvangen artikelen. Indien je jouw gewenste artikel in een andere maat of kleur opnieuw wilt bestellen, vraag dan per e-mail aan service@sandwichfashion.nl een vervangende kortingscode aan of neem telefonisch contact met ons op onder het nummer +31 (0)20 2134496. We zijn van maandag – vrijdag 9:30-17:00 voor jou bereikbaar.

Kan ik meerdere kortingscodes combineren?

Er kan slechts één kortingscode per bestelling worden ingewisseld.

Kan ik mijn Sandwich cadeaubon ook in de webshop inleveren?

Je kunt met je Sandwich cadeaubon terecht in één van onze winkels. Helaas is het niet mogelijk om je cadeaubon te gebruiken in de webshop. We hopen dit in de toekomst wel mogelijk te maken.

Kan ik met mijn aankopen via de webshop ook punten sparen voor de Circle of Friends?

Op dit moment kun je alleen nog punten sparen voor Sandwich waarde cheques met aankopen in één van onze winkels. Hiermee kun je kortingen krijgen in één van onze winkels. Helaas is het niet mogelijk om via de webshop punten te sparen voor de Circle of Friends. We hopen dit in de toekomst wel mogelijk te maken.

Algemene voorwaarden Privacybescherming Colofon
Je winkelmand (0)
Totaal 0.00
Bekijk bestelling
Terug naar shop